/Files/images/Безымянный.jpg

Сіглер Віта Ярославівна Соціальний педагог

Косівської загальноосвітньої школи І-ІІІ

ступенів №1з класами поглибленого вивчення англійської мови

Освіта Прикарпатський Університет ім.В.Стефаника, м.Івано-Франківськ 1999-2004рр.

Педагогічний стаж 9 років

На посаді соціального педагога 9 років

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст І категорії

Професійне кредо: Треба любити те, що ти робиш і йти вперед крок за кроком.

Основні напрямки роботи соціального педагога:

-діагностичний(соціальна паспортизація класів, школи, поглиблене соціально-діагностичне обстеження та виявлення типу «важковиховуваних дітей», виявлення дітей «групи ризику», опитування та анкетування учнів);

-консультативний (надання консультацій учням, батькам, вчителям);

-профілактичий(відвідування уроків з метою спостереження за учнями, що потребують соціальної допомоги, супровід дітей, що потрапили в складну життєву ситуацію, пропагування здорового способу життя);

-зв’язки з громадськістю (співпраця з представниками РЦ СССДМ, ССД, КМСД, проведення бесід, диспутів, консиліумів).

-навчальна діяльність (проведення тренінгових занять та корекційно-розвивальних вправ)

-просвіта (виступи та бесіди на різну тематику)

Діяльність соціального педагога освітнього закладу спрямована на реалізацію таких завдань:

  • здійснення соціально-педагогічного захисту прав дітей, супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей-півсиріт, дітей з неповних сімей, дітей-інвалідів, дітей, які проживають у сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей, учнів, які стоять на внутрішкільному обліку, дітей, схильних до правопорушень та тих, що перебувають на обліку в ССД і КМСД;
  • організація отримання діагностичних відомостей про учнів школи;
  • організація допомоги педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультування з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;
  • організація просвітницької роботи для батьків (осіб, що їх замінюють) з питань організації виховного процесу;
  • організація необхідної консультативної психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, півсироти, діти-інваліди);
  • організація соціально-психологічного обстеження, надавання консультативної допомоги дітям та батькам з багатодітних, неповних, неблагонадійних та інших проблемних сімей;
  • організація профілактичної роботи з попередження девіантної поведінки;
  • профілактика правопорушень неповнолітніх, дитячого, побутового, дорожньо-транспортного травматизму;
  • сприяння здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
  • прогнозування та профілактика можливих негативних проявів та їх вплив на особистість дитини;
  • підтримка взаємозв’язку школи з іншими організаціями з метою реалізації захисних функцій соціального педагога.

У своїй роботі керуюся:

1. Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини « на період до 2018 року (затверджено Законом України від 5 березня 2009 року №1065-VI )

2. Загальнодержавна програма забезпечення профілактики ВІЛ-інфекції, лікування , догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД

3. Державна цільова соціальна програма «Молодь України»

4. Державна цільова програма роботи з обдарованою молоддю

5. Державна програма протидії торгівлі людьми на період до 2018-2019н.р.

6. Державна програма подолання дитячої безпритульності і бездоглядності на 2006-2010 роки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2006 року № 623 )

7. Державна цільова соціальна програма зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 року № 940)

8. Основні завдання, які поставлені перед системою освіти щодо навчання дітей з особливими потребами, визначені наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 р. № 855 «Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009-2012 роки».

Тиждень соціально – психологічної служби

Тема «Булінг у школі: причини, наслідки, допомога»

«Насильство та види насильства»

Життя багатше, ніж ми його

звичайно сприймаємо…

Історія знає епоху великих географічних відкриттів, персоніфікованих іменами Колумба, Магеллана, Васко да Гами, Лаперуза. Відкриття в галузі фізики на межі двох останніх століть (Фарадей, Герц, пізніше Ейнштейн, Бор, Гейзенберг) перевернули уявлення людства про матеріальний світ, що нас оточує. Відбулося проникнення в простір космосу (Ціолковський, Корольов, Гагарін); звичними стали польоти космічних кораблів, подорожі до Місяця, Марсу, Венери. Освоєні земні простори, відкривається космос, розкривають свої таємниці мікросвіти атомного ядра, розгадуються спіралі генетичного коду. Однак, як гігантська terra incognita, залишається нерозгаданим внутрішній світ людини: область її свідомості та несвідомі процеси, складна структура психіки і загадки людської особистості. Хоча тут теж є свої першовідкривачі. Що кожен із нас знає про себе? Вже кого-кого, здавалось би, а себе я знаю, кожного дня із цим суб’єктом маю справу. Так може сказати багато людей. Але в цьому є сумнів. Дізнатися про себе все неможливо або, в будь-якому разі, важко. Але багато чого може бути відкрито, якщо вибрати два шляхи і ступати на них почергово. Перший – уважний аналіз не стільки задумів власних вчинків, скільки самих вчинків у співвідношенні їх із задумами. Це дуже важливо, якщо мати на увазі, що оточуючі нічого не знають про наші задуми, а бачать вчинки і роблять про нас висновок саме на основі їх здійснення. Другий шлях – звертання до можливостей науки, в завдання якої входить вияснення того, яким закономірностям підпорядковуються людська пам’ять, воля, мислення, уява, які їхні особливості. Ім’я цієї науки – психологія. Останнім часом психологія дедалі ширше входить у наше життя і стає ближчою, зрозумілішою і потрібнішою. Популярність психології закономірна: адже всі ми живемо серед людей, а там де є люди відразу починається психологія. І наш життєвий досвід лише збагатиться, якщо до нього додати наукові знання.

План проведення тижня соціально-психологічної служби

№ з/п Дата Зміст роботи Ким проводиться З ким проводиться Місце проведення
1 2 3 05.11.2018 Виступ «Булінг у школі: причини, наслідки, допомога». Насильство Соціальний педагог 10-11 класи Актовий зал 6-й урок
Бесіда «Насильство та види насильства» Соціальниий педагог 5-б клас Каб №22 7-й урок
Анкетування «Моє життя в сім’ї та школі» Соціальниий педагог 9-б клас Каб №13 0-й урок
4 5 6 06.11.2018 Тренінгове заняття «Всі разом» Практичний психолог 4-Б клас І поверх 6-й урок
Бесіда «Насильство та види насильства» Соціальниий педагог 5-А клас Каб №11 7-й урок
Анкетування «Моє життя в сім’ї та школі» Соціальниий педагог 9-А клас Каб №16 0 урок
7 8 07.11.2018 Тренінгове заняття «Вміння контролювати свої емоції» Практичний психолог 6-А клас Каб. №10 7-й урок
Анкетування «Моє життя в сім’ї та школі» Соціальниий педагог 10-А клас Каб. №10 7-й урок
9 10 Виставка малюнківна тему «Стоп насильству»!!! Практичний психолог Соціальниий педагог 5-7 класи ІІ поверх фоє
Зустріч з представниками служби для СДМ Практичний психолог Соціальниий педагог 6-7 класи Актова зала 14.00 год
11 12 08.11.2018 Тренінгове заняття «Булінг у школі:причини наслідки,допомога» Практичний психолог Соціальниий педагог Молоді педагоги Каб №25
Зустріч з представниками соціальної служби та представниками ювенальної поліції Соціальниий педагог 8-9 класи Актова зала 14.00.год
13 14 15 09.11.2018 Проективна методика « Кінетичний малюнок сім’ї» Соціальниий педагог 5-класи Каб №10
«Булінг у школі:причини наслідки,допомога». Соціальниий педагог Батьки, педагоги Інформаційний вісник ІІ поверх
Підведення підсумків роботи за тиждень .Звіт Практичний психолог Соціальниий педагог
/Files/images/IMG_1411.JPG

/Files/images/IMG_0694.JPG

/Files/images/IMG_1385.JPG


/Files/images/IMG_0628.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 477

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.